یک سوال از وهابیت وسنیهای همسو با این جریان :   

 شما توسل به پیامبر (ص)را کفر وشرک می شمارید چون معتقدید وجود پیامبر(ص)بعد ازمرگ بی تاثیروبی اثر می باشد وهیچگونه خاصیتی ندارد اگر واقعا اینگونه است که شما می پندارید پس چراابوبکر وعمررا دربیابان وصحرا و یا در قبرستان مدفون نکردند،بلکه درکنار قبر رسول الله(ص) دفن نمودند؟

چراابوبکر وصیت کرد که وی را بعد از مرگ در کنار قبر پیامبر(ص)دفن کنند؟

ایا همین خود نشان نمی دهد که اصحاب این تفکر انحرافی شما را قبول نداشتند واین نوع بینش شما کاملا متضاد با سیره صحابه بوده است ؟؟

مولوی